NEWS

U capu di Hangtou Town hè ghjuntu à Weyer Electric per fà l'ispezione di sicurezza prima di u Festival di Primavera

U capu di Hangtou Town hè ghjuntu à Weyer Electric per fà l'ispezione di sicurezza prima di u Festival di Primavera

 

À l'occasione di u Festival di Primavera, per assicurà chì tutte l'imprese in a cità passanu una festa sicura è tranquilla, u Sicritariu di u Partitu di Hangtou Town U Sicritariu di u Cumitatu di u Partitu Yan è u Vice Sindaco Zhou Bin è altri capi sò venuti à Shanghai Weyer Electric Co., Ltd. per fà l'ispezione di sicurezza pre-vacanze.

 pic4

Chen Bing, direttore generale di Shanghai Weyer Electric Co., Ltd., hà accumpagnatu l'accolta per l'ispezione.

 pic5

A squadra d'ispezione hà inspeccionatu a pruduzzione è l'ispezione di sicurezza di u focu di l'attellu, etc., è hà realizatu inspezioni dettagliate nantu à uscite di sicurezza, canali di evacuazione, impianti di estinzione di u focu, illuminazione d'emergenza, ecc. mantenimentu Situazione di mantenimentu è arrangiamenti di u duvere di u persunale.

 pic6

U Sicritariu Yan hà rimarcatu chì a produzzione di salvezza hè più impurtante chè u Monti Tai, è l'imprese anu da rinfurzà ancu u so sensu di rispunsabilità è urgenza, è piglià misure efficaci per mantene fermamente a linea di salvezza di a produzzione di salvezza, per assicurà chì questu annu serà cumpletu è l'annu prossimu. serà un bonu principiu.

 pic7

U vice-sindaco Zhou Bin hà dettu: Prima, l'imprese deve implementà a rispunsabilità principale di a produzzione di salvezza;siconda, anu da attribuisce una grande impurtanza à u travagliu di sicurità, è organizà è implementà u travagliu di salvezza cù altre attività;terzu, implementà strettamente "un postu è duie responsabilità".U travagliu di sicurità hè scompostu stratu per stratu, cusì chì a rispunsabilità pò ghjunghje à a ghjente senza lascià una strada morta;u quartu hè di rinfurzà l'educazione di a cuscenza di a sicurità di u persunale in turnu durante u festival per assicurà chì ogni tipu d'accidenti di sicurezza ùn si faci micca.

 pic8

U direttore generale di a cumpagnia, u sgiò Chen Bing, hà dettu ancu chì in u mumentu, a cumpagnia hà realizatu una ispezione di sicurezza cumpleta, è u travagliu di sicurità hè statu implementatu secondu e esigenze di a cità à u dipartimentu.


Tempu di post: 16-ghjugnu-2020